Thursday, May 25, 2017

Tallinn City Trail


20.05 sai osaletud Tallinn City Trail Run 8 km distantsil Pirital. 
Võistlus oli mulle eelmisest aastast tuttav, kuid ootusärevus ja põnevus olid ikkagi suured. Eelmine aasta ma käisin üksinda, kuid see aasta tegi ürituse toredamaks veel seegi, et Tarmo tuli ka osalema ja Kaur kaasa elama.

Võistluse eel siiski olin murelik, sest terve nädal olid mind piinanud kõhuhädad, kaks päeva varasemast trennist olid jalad nii valusad, et liipasin lausa starti ja lisaks olin ka öösel tööl olnud ehk tunne oli kurnatud. Kuid kui sa ei saa kõndida, siis ära muretse – joosta saad ikka!!

Teadsin, et Tarmo lippab nagu väle jänes esikümmet püüdma ( ta sai 6. koha) ja stardist lahkusin üsna rahuliku tempoga. Esimesed 4 km vaatasin kuidas teised võistlejad kaugenesid minu ees ja väsimus kehas hakkas kohe rääkima kui raske ikka olla juba on, kuid püüdsin nautida tuttavaid kohti ja  enda üllatuseks tabas mind ka hetk, kus tahtsin eksida rajalt – päike kiras silma ja järgmine märgistus ei paistnud, kuid õnneks üle paarikümne meetri ma valesti ei kalpsanud.

Korraga  paekalda poole üles rühkides kuulsin aga inimesi enda selja taga – kuna olin ju veendunud, et olen viimane (ma polnud kordagi selja taha vaadanud )-  siis olin tõsiselt üllatunud – ma vist isegi küsisin, et kust nad nüüd tulevad või midagi?

Sattusin väga elevile ja võtsin rõõmsalt sappa. Nad jooksid koos -  (sain aru, et naisterahvas aitas kogenenuma jooksjana meesterahval tempot hoida ja olla toeks raja läbimisel) tajusin kohe, et nende tempo  sobib ka mulle ja reipalt sulasin seltskonda tüüdates võõraid kuni finishini oma lobaga. Õnneks nad olid viisakad ja toredad ega püüdnud mind maha raputada. Minu jaoks olid nad tõeline päästerõngas, sest tänu nende tempole mu kilomeetri aeg paranes ja unustasin kõik oma mured, mille ümber enne mõttelõnga olin keerutanud. Aitähh teile!!

Jõudsin finishisse üsna heas meeleolus ning vastuvõtt oli ka suurepärane -  Tarmo ja Kaur ergutasid ning autasuks sai ägeda vimpli, diplomi ise teha ja süüa- juua pakuti ka.

Seda rada läbides jõudsin  järeldusele, et ma olen hingelt maastikujooksja. Puujuurikad, künkad ja keerud ning käänud teevad mind koos puude, muda ja  ettearvamatusega õnnelikuks.
Tallinna City Trail Run oma metsaradade, tõusude, kohati isegi ohtlikke või pigem südame saapa säärde ajavate rajalõikudega on hetkel mu lemmikuid maastikujooksuvõistlusi -  väga vaheldusrikas, vastupidavust proovile panev, põnev ja kaunite vaadetega. Ja sa ei pea minema üldse kaugele - seiklus ju keset linna! Postitan Helkudoingsport lehel Facebooki ka kaks videot rajast ja Instagrammis ka üleval samuti Helkudoingsport lehel. 

Kindlasti soovitan  võistluskalendril silma järgmine aasta peal hoida ja end kirja panna.
Samuti on neil 1. 09 2017 Kadrioru ja Pae pargi alal Tallinna City Trail night edition - rajad 8 km ja 4 km. 

 
 

No comments:

Post a Comment

"Celebrate endings—for they precede new beginnings."

  Olen pikalt olnud võlgu blogipostituse -   nüüd juhtus nii, et tuleb aasta 2021 kokkuvõte. Ju siis pidi nii minema. Mulle väga meeldib k...