Thursday, June 28, 2012

beach babe

täna tegime peaaegu 4 kilomeetrit jooksu rannas - nii kuidas jaksu oli - vahepeal jooksin rohkem vee äärel ja siis jälle päris pehmel liival ning otsa pea 2 kilomeetrit intervalljooksu koos võimlemisharjutustega.
selline treening meeldib mulle kõige rohkem kuigi see on väga väsitav. oli vaheldusrikas ning võimalusi nii ennast sundida edasi kui ka taastuda rohkem.
rannas jooksmine varahommikul mõjub väga rahustavalt - minus on kogu aeg sellist ärevust ja palju asju toimub peas - võitlust endaga. kui ma aga silma nurgast laineloksumist näen ja tuul puhub palavuse kehalt ja ..ja ...veel palju hipi juttu.... no kokkuvõttes on see lihtsalt  mõnus.
võimlemisharjutused laenasime tone it up facebooki lehelt, neil peal päris palju head kraami, peab lihtsalt selle muu virrvarri hulgast, mida nad reklaamivad selle vajaliku üles leidma. muidugi mina pole kunagi osanud võimelda - päriselt- mulle lihtsalt ei jää harjutused meelde või ma ei saa aru mida ma tegema pean....kunagi ma isegi üritasin mõned korrad aeroobikas käia ülikooli ajal ja pärast seda kui ma kogu aeg ainult vehkisin kätega ja segaduses ringi vahtisin ja teised minu järele ootama pidid, kui treener minuga individuaalselt tegelema tuli - jäi ilmselgelt see hobi katki.
ka täna tarmo imestas mitmel korral, et mida ma täpselt teen, aga vähemalt ma tegin midagi - sest õnneks varahommikul rannas pole kellegi ees häbeneda oma oskamatust. tarmo teab juba ammu milline äpu olen nii et tema ees ma ka ei häbene.
raskeks osutus lõpus ka palgi tõstmine - tuleb välja, et jutt stiilis aastate pikkune nõuderestide ja raskete vaagnate tassimine teeb käed tugevaks ei vasta tõele - pärast 15 tõstet surin nagu kärbes sussiga pihta saades.
kokkuvõttes jään juba ootama järgmist pingutust. püüan nüüd ka jälle tihemini jooksma minna- mida rohkem seda parem - ütleb juba minu väike kogemus.
ülesanded ka juuliks - mitte süüa siis kui kõht pole tegelikult tühi, teha tervislikumaid valikuid, puhata korralikult!!!

No comments:

Post a Comment

"Celebrate endings—for they precede new beginnings."

  Olen pikalt olnud võlgu blogipostituse -   nüüd juhtus nii, et tuleb aasta 2021 kokkuvõte. Ju siis pidi nii minema. Mulle väga meeldib k...