Friday, June 22, 2012

one -trick- pony

ikka on vahel ju tahtmine näidata end vaid heast küljest, varjata oma oskamatusiˇ... ei ole mina ka mingi erand....nii et kui minult küsida kas tahad minna täna jooksma tavalist rocca al mare ringi - liputan saba ja ähin rõõmsalt keel ripakil jah jah jah, sest ma tean, et kuigi see pole kerge - oskan ma seda trikki juba.
ja kui minult küsida kas tahad minna nõmmele, kus on mäed ja trepid ja palju pikemad rajad, siis ma viskan end siruli ja vaatan suurte alandlike rosina silmadega tarmole otsa ja loodan, et ta saab aru, et ma ei taha üldse teha midagi sellist, mis on väga raske ja võõras mulle...
eile siiski juhtus nii et leidsin end nõmmelt - ja seal ta siis oli -  7 km mägesid, käänakuid, käbisid ja lõpetuseks trepid....võiks ju arvata et mis seal hullu...mis mäed seal nõmmel ikka olla saavad - nii 10 meetrit võib -olla tõusu, aga mul oli poole peal juba selline tunne justkui tõmbaks endale kilekoti pähe.
kui läbi  mind füüsiliselt ka  kogu see rada  ei võtnud, siis huvitav on see, et natuke aeglasemat sörki ja  mu keha taastus - kunagi ei tohi pärast esimest väsimust alla anda - sa taastud ja jõuad veel.
nii püüdsime ka treppidel teha - et kui ma arvasin, et nüüd enam ei jaksa - siis väike paus ja uuesti minek....tarmo küsis, et kas lugesin astmed ka ära - ei ma hoidsin kogu aeg silme ees kuidas toni collette filmis in her shoes treppidest üles jookseb ja kuidas ta alguses ei jaksa ja pärast kalpab nagu kitseke...üks päev olen ka mina see kits D
just - pärast kõike seda rabamist - sain oma hirmust üle - uuel rajal joosta ei tekita enam minus ebakindlust, vaid huvi ja rõõmu ja kui keegi alles hiljuti küsis, kas jooksmine igav ei ole  - siis võin julgelt öelda, et ei ole.
tuleb ise aktiivne ja julge olla - käi jooksmas erinevates kohtades, proovi erinevate väljakutsetega radu, anna oma fantaasiale voli - liivarand, mäed, trepid, raskustega jooksmine, kiirendus, ajame juttu sörk, teeme leiame kohe ühe wc jooksu, võistlused jne . eks kõige olulisem on vast lõpuks  üks - kas sul on kirge...kui seda ei ole, siis võib tunduda iga spordiala puude saagimisena...leia oma kirg...sütita ta...kurameeri...valluta...ava oma meel ja süda...

http://www.endomondo.com/workouts/ - minu nõmme tikand D


No comments:

Post a Comment

"Celebrate endings—for they precede new beginnings."

  Olen pikalt olnud võlgu blogipostituse -   nüüd juhtus nii, et tuleb aasta 2021 kokkuvõte. Ju siis pidi nii minema. Mulle väga meeldib k...