Thursday, June 7, 2012

paus

vahel on raske leida motivatsiooni, vahel on lihtsalt kergem mitte liikuda - olla paigal, seista ja vaadata maha, panna isegi silmad kinni...uskuda, et nii on kõik hästi
vahel on lihtne endale rääkida  valet ja uskuda, et see on tõde, sest sa oled ju enda parim sõber - sa ju ei valetaks endale, sa tahad endale ju parimat..aga me seisame ja valetame....endale..
üle nädala pausi - olen väsinud, olen täna tööl, mul on paha tuju jne ja samas mõtlesin iga päev aga miks sa siis ikkagi ei lähe, miks...sa ju mõtled iga päev et peaks minema, et tahaks minna, et nüüd on võimalus ja lihtsalt on paus...paus ...
õnneks oli minus ikka nii palju aru, et tegelesin näiteks vee joomisega - abiks - carbonit droid ehk siis väike sinine junn, kes elab minu telefonis ja küsib piiksudes terve päeva did you drink enough water today ja ma saan siis märkida üles palju vett olen joonud ja mida rohkem joon seda õnnelikumaks muutub minu väike sõber  ja mina käisin väga palju pissil ja mõtlesin päeva lõpuks, et kohe muutun purskkaevuks...
kui nüüd keegi küsib kas tõesti on sellist imelooma vaja, siis vastan - JAH on, sest ilma temata joon ma võib-olla tassi teed, klaasi siidrit või sõõmu mahla aga nüüd joon hoolega vett, söön selle võrra veidi vähem ja tunnen end paremini
uurisin tuttava pakutud lehekülge tone it up, kus reklaamitakse healthy ja happy lifestyle - endale leidsin sealt soovituse süüa ananassi - sõin kolm päeva järjest DDD  - väga hea oli !
täna siis  käisin jooksmas - algus oli nii kerge, kuidagi jalg lihtsalt läks, mõtlesin, et wau, et pausist ei olegi kahju tulnud ja siis tuli esimene kilomeeter, teine kilomeeter, kolmas kilomeeter, neljas kilomeeter ja võitlus käis - võitlus käis lõpuni - ühest küljest oleks justkui võitnud - jooksin oma tavalise 7 km ära ja teisest küljest olin kaotaja - avastasin, et mu endomondo oli
millegipärast lõpetanud mu andmete kogumise ja ma hakkasin lihtsalt nutma. kõik see pettumus, mis ma enda suhtes olin kogu nädala tundnud mattis mu enda alla. 
kuskil poole tee peal olen pannud paika piirid, mida ma arvan, et ma suudan ja nüüd ma tahaks astuda neist üle,aga hoian end tagasi ja räägin endale, et pole mõtet, ole siin, siin on hea turvaline...aga tarmo jookseb tükk maad eespool ja tal paistab seal palju toredam olevat, et tahaks ka ikkagi kuidagi sinna........


"Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If i quit, however, it lasts forever." lance armstrong


 (www.endomondo.com - make fitness fun with this personal trainer and social fitness partner. endomondo is the highest rated app of its kond on android and ideal for running, cycling, walking and any other distance-based activity.)




No comments:

Post a Comment

"Celebrate endings—for they precede new beginnings."

  Olen pikalt olnud võlgu blogipostituse -   nüüd juhtus nii, et tuleb aasta 2021 kokkuvõte. Ju siis pidi nii minema. Mulle väga meeldib k...