Wednesday, June 13, 2012

piirid..

täna sai siis jälle jooksmas käidud - nagu ikka kodus arvuti taga olen vinge mutt, taon  rusikaga vasta rinda ja huilgan küll ma olen tubli -
jooksma minnes  saab minust suht ruttu  luuser ja viripill.
muidugi jooksin ma oma ringi ära - 8 km ja lõpetasin tublilt, kuid tegelikult on asi nii et see lõpp on  kõige vähetähtsam...ei ole oluline kas lonkad, roomad, tsillid või kimad viimased 100 meetrit - rada ise on oluline, kuidas sa ta läbisid... need emotsioonid jäävad sinusse...minusse igatahes jäävad...kas ma olin pühendunud, kas ületasin iseennast, kuulasin ma oma keha, hingamist, ajasin ma selja sirgu, panin  käed liikuma...
mina pahandasin täna lisakilomeetri üle ja võtsin kogu positiivse emotsiooni oma tegevusest välja  ülejäänud tee..miks ma tegin seda - sest olin veendunud, et ma ei jõua täna rohkem..
tegelikult jõudsin, oleksin veelgi rohkem  jõudnud...oleks pidanud hoopiski rõõmustama väikese lisa sirge üle...seda enam et jooksin täna oma parima tund aega  -  pettumus oma käitumisest jooksul mattis uhkustunde tulemusest...
ma ei ole veel kindel millega joosta - kas oma peaga, südamega... ma ei tea kui tugev ma olen või kui nõrk...on väsimus hea või halb kui jooksmast tulen...homme igatahes lähen jälle....eks ainult joostes saab need küsimused vastatud
põnevat tänasest jooksust aga nii palju, et viimase kilomeetri jooksime mööda pehmet liivaranda - tone it up soovitas joosta 6 miili, aga võin öelda, et juba kilomeeter võttis mind öökima ehk kohutavalt läbi.
tunne oli korraga nagu california beach babe ja samas nagu maailma paksem naine oleks mulle kukile karanud ja karjunud nõõ- nõõ ja sa jooksed, jooksed aga põhiliselt ühe koha peal ...aga kindlasti liivale lähen ma veel...sellist kannatuste rada on just minusugusele äpule vaja....piitsa!
piitsutamisest veel rääkida, siis eelmine nädal kulges suures hulgas liha söömisest ja keha on nüüd raske, pundund ja väsinud...toitumine on siiani suur peavalu...käsi on jube kiire haarama kõike ja kõikjal..ja kohe suhu...siiski jällegi ei anna alla - hakkasin lugema roheliste smuutide raamatut ja kui kõik imelikud joogid välja jätta, mis sisaldavad avokaadot, rooma salatit, aedkressi, münti, paprikat ja küüslauku, siis leidsin hetkel kogunisti 7 retsepti, mida kavatsen proovida - vähemalt spinat, kurk, õun, banaan, apelsin, ananass, jääsalat, kantaluup kõlavad paremini D

No comments:

Post a Comment

"Celebrate endings—for they precede new beginnings."

  Olen pikalt olnud võlgu blogipostituse -   nüüd juhtus nii, et tuleb aasta 2021 kokkuvõte. Ju siis pidi nii minema. Mulle väga meeldib k...