Thursday, February 16, 2017

Don´t get old, get awsome!!!




Teine nädal Väljakutsest on läbi ja kolmas on juba alanud.
Teine nädal oli mu sünnipäeva nädal ja võtsin treenimist kuidagi väga tõsiselt – kokku tuli siis
2 h bodypumpi
3, 6 km lumejooksu
24 min ujumist
30 min jooksulindil jooksmist
45 min jõusaali
2 h ringtreeningut,
saun
lisaks olen tavaliselt sõitnud 15 min ratast soojenduseks igakord kui vähegi aega.
Nädalalõpuks olin üsna väsinud ja kurnatud ja mu taastumisepäevad olid vähese unega tööpäevad. Kuigi oli hästi mõnus ja tegus nädal, kulges mul taastumine veidi konarlikult ja vaevaliselt. Tegin analüüsi ja sellel nädalal juba tegin muudatusi treeningplaani ja taastumisse.

Ringtreeningud on mu lemmikud praegu -  seal on harjutusi, mis on tõeliseks väljakutseks -  triitsepsi kätekõverdus on täielik raketiteadus minu jaoks ja mägironija harjutus on nii väsitav, see võtab peaaegu kogu energia. 
Aga on ka harjutusi, mida ootan ja naudin ja kus püüan ka suuremaid raskuseid kasutada – jõutõmme kangiga ja triitseps hantlitega. Mulle sobib, et saab omas tempos teha ja treener jälgib meid ja parandab kui vaja. Piltidel, kus ise peal olen on mu lemmik harjutused siis ja piltidel, kus kena inimene internetist on siis harjutused, mis vajavad veel palju harjutamist ja alles õpin neist rõõmu tundma. 

Bodypump meeldib mulle ka, aga vahel on tempo nii kiire, et ma ei jõua järgi ja seal käib nii palju inimesi, et keegi ei pane tähele oled sa seal olemas või mitte. Kuid samas ma ikka käin bodypumpis, sest ajaliselt nii pikalt suurte raskustega teist  treeningud mul praegu pole  ja ma pingutan seal alati viimsegi endast välja.

Mulle meeldib spordi kohta ka lugeda, vaadata saateid/dokfilme, jälgida teisi harrastajaid Instagrammis. Inimesed inspireerivad, motiveerivad mind, hämmastavad, annavad häid ideid, ma saan nendega samastuda või tunda oma erinevust, saada toetust või hoopiski teisi toetada.

Sel kuul vaatasin Netflixist kahte dokfilmi -

Fittest on Earth: The Story of the 2015 Reebok CrossFit Games (2016) ja The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young (2015). Soovitan mõlemat väga!!!

Esimene näitas siis CrossFiti mänge ja intervjuud osalejatega – millised vahvad sportlased, igaühel olid omad tugevused ja nõrkused ja meeletu tahe. CrossFit ise on minu meelest põnev, kuna seal on nii palju erinevaid alasid, tekib selline hasart, et millega mina hakkama saaks, milles ma põruks, kas midagi saaks proovida jne
Algselt ainult USA erivägedes ja politseis kasutusel olnud CrossFit treeningprogramm järgib põhimõtet:  „Meie erilisus on meie mitmekülgsus“. See tähendab, et tavapärase  jõu ja vastupidavusega võrdväärselt arendatakse samuti treenija lihasvastupidavust ja võimsust, paindlikkust, koordinatsiooni,  liigutuslikku täpsust ja osavust, tasakaalu,  plahvatuslikku jõudu ja kiiruslikke omadusi. Rutiini selles pole.
The Barkley Marathon on aga orienteerumissugemetega ultramaraton, mille rada  pole märgistatud  ja kaarti saad sa uurida stardis ja endale märkmeid teha. Maraton toimub Tennessee maastikul Frozen Head State Parkis ja on umbes 160 km pikk. Ajaperiood on antud maksimum 60 h selle läbimiseks ja 40 läbijat registreeritakse osalema. Ainult 14 jooksjat on alates 1986. aastast selle täielikult läbinud. Tahtejõud peab olema meeletu ja tark pea ka.

Järgmine kord kirjutan kahest trenniraamatust, mida lugesin. Ja muidugi kolmas nädal käib!!
Rohkem pilte Helkudoingsport instas.

Apelsini Raudtee restorani õhtusöök


 Pildid mu sünnipäevast -  nägin üle pikaaja oma sõpru, sain palju toredaid õnnitlusi ja kingitusi ning tundsin ennast õnnelikuna. Aitähh kõigile!













No comments:

Post a Comment

"Celebrate endings—for they precede new beginnings."

  Olen pikalt olnud võlgu blogipostituse -   nüüd juhtus nii, et tuleb aasta 2021 kokkuvõte. Ju siis pidi nii minema. Mulle väga meeldib k...