Monday, February 13, 2017

Väljakutse II

Kaks  nädalat siis uuest väljakutsest läbi ja ma tunnen end päris hästi.
Kirjutan teile kiirelt esimesest nädalast täna ja nädala keskpaigaks püüan lõppenud nädalast ka ülevaate anda.
Alustasin nädalat Jõusaali ABCga. Ma pole kunagi väga jõusaalihunt olnud, aga vajadus on tekkinud. Kuna minu töö ja kooli graafikud ei soosi stabiilsust, lisaks mul on vaja õppida ja leida aega ka pere jaoks, siis ei leia ma alati endale sobivat rühmatreeningut, kuid teatud arv treeninguid peab ikkagi nädalasse mahtuma. Abimeheks siiani oli kardiosaal ja kindlasti on seda ka edaspidi, kuid 10 nädalaga on võhm ja vastupidavus juba nii palju paremaks muutunud, et ainult kardiosaalis käia oleks aja ja energia raiskamine. Kui väljakutse kaob, siis sa ei arene edasi.
Niisiis hops panin end kirja ABC -  sse ja olen super rahul, soovitan kõigile algajatele. Sain teadmised ja oskused 8 erineva masina kohta, treener lasi kõigil mõned harjutused  teha ja vastas küsimustele.
Järgmisel päeval võtsin julgestuseks Tarmo kaasa ja proovisime kõik uuesti läbi. 15 minuti soojendust kardiosaalis ja siis igal masinal 3 * 15 kordusi. Täiesti korralik 1, 5 h trenn tuli ja jällegi pidin tõdema, et mu käed on väga nõrgad. Pidin ikka väga pingutama, et kätele mõeldud harjutused tehtud saaks. Tean, et paljud teevad ühel päeval ainult ühele lihasgrupile jõusaalis ja teine päev teisele jne, eks ma vaatan, kuidas mul hakkab seal käimine välja nägema. Aga olen väga rahul, et andsin endale võimaluse areneda ja võimaluse oma treeninguid vähesema peavaluga planeerida.

Käisin ka Treeni teadlikult raames Bodybumpis ja Vinysa joogas.
Jällegi sain palju kasu -  bodypumpi treener näitas põhjalikult harjutused ette ja rääkis juttu juurde - alles siis alustasime treeninguga. Bodypump on suhteliselt tempokas trenn ja kui pole järjepidev käia, siis on raske tehniliselt kõike korrektselt teha ja kordustega kaasa jõuda, nii et kindlasti mind aitas see kui aegkluubis ette näidati.
Mulle jäi tunne, et minusuguseid oli vast 30% - ülejäänud ootasid kannatamatult, millal saaks kangi rebida.  Sina, kes sa oled peljanud uusi trenne, see oligi sulle, et tutvustada, anda teadmiseid, võimalust. Tule järgmine kord. 
Seal trennis oli ka kaks 11- 12 aastast last oma vanematega ja nad said suurepäraselt hakkama, järelikult saad ka sina. 
Muidugi on raske – ma mõtlesin ka vahepeal kangi üles lükates, et see kukub mulle pähe ja käed vabisesid veel pärast tükk aega, kuid ma sain hakkama.
Strength doesn´t come from what you can do. It comes from overcoming the things you once thought you could´t.

Mu sõber Janne otsustas ka hakata käima Reval Spordis ja mul on selle üle väga hea meel. Tahtsin kindlasti minna temaga koos mõnda trenni. Kahjuks on meie treeningplaanid ja eesmärgid väga erinevad, rääkimata töögraafikutest, kuid ka harv kokkusattumine ja tegemine on tore. Niisiis leidsin end oma vabisevate kätega pärast bodypumpi Vinysa joogast – see polnud üldse nii lihtne kui arvasin. Mul oli raske tasakaalu hoida ja palju oli randmetele raskust, kuid hiljem tundsin ennast niivõrd hästi, lausa oivaliselt. Ma arvan, et mu bodypumpist räsitud keha vajas seda venitamist ja rahunemist. Kõik on millekski hea.
Püüan oma toitumist ka jälgida, mis oma lihtsuses minu jaoks mõni päev on väga keeruline. Olen näksija, toit on mu lohutaja ja väsimuse peletamiseks kipun magamise asemel magusat sööma.
Kodus oleme külmkapi ja ostunimekirja juba päris eeskujulikuks saanud. Mul on õnneks väga toetav pere. Raskem on valikuid teha tööl ja koolis. Aga üks päev korraga!
Nädala kokkuvõte –
1* jõusaali ABC
30 min jooksulindil jooksmine
1 h  jõusaalitreening
20 min ratas
1 h bodypump
55 min vinysa jooga


Aga nüüd kiirustan tööle!

helkudoingsport









No comments:

Post a Comment

"Celebrate endings—for they precede new beginnings."

  Olen pikalt olnud võlgu blogipostituse -   nüüd juhtus nii, et tuleb aasta 2021 kokkuvõte. Ju siis pidi nii minema. Mulle väga meeldib k...